برپایی میز دائم ارتباطات مردمی در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان
مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان خوزستان: از برپایی میز دائم ارتباطات مردمی در اداره کل دامپزشکی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، حسین شانه سازان مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان بیان کرد: میز ارتباطات مردمی اداره کل دامپزشکی استان در راستای سیاست های دولت مردمی و به منظور ارایه پاسخ اقناعی به مجموعه نیازهای اداری ارباب رجوع شامل درخواست ها، تقاضاها، انتقادها همراه با دریافت پیشنهادها و ایده های نوین و همچنین تسریع و تسهیل بخشی به نحوه و چگونگی ارتباطات هدفمند مخاطبان با مدیران، برنامه ریزان و کارشناسان بخش های مختلف دامپزشکی استان در طبقه همکف اداره کل فعال گردید.
حسین شانه سازان اهداف میز ارتباطات مردمی را بهبود ساختار و فرایندهای خدمات رسانی، ایجاد وحدت رویه در خدمت رسانی، تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست، شکایت، ایده تا ثبت حصول نتیجه و پاسخگویی، مشاوره و راهنمایی عنوان نمود.
مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان خوزستان در تشریح فرایند اجرایی میز ارتباطات مردمی دامپزشکی استان گفت: مراجع کنندگان با تکمیل فرم درخواست خدمت ارباب رجوع و درج نظریه کارشناسی توسط کارشناس تخصصی میز ارتباطات مردمی، نسبت به ارجاع درخواست به مقام مسئول ذیربط تخصصی اقدام نموده و در کوتاهترین زمان نسبت به جواب دهی به ارباب رجوع اقدام می گردد.
وی همچنین افزود: در میز الکترونیکی ارتباطات مردمی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان نیز با بکارگیری و بهره مندی از کلیه ابزارها و شیوه های ارتباطات غیر حضوری و الکترونیکی استفاده می گردد.
شانه سازان در پایان بیان کرد: میز ارتباطات مردمی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به منظور دستیابی به ایجاد یک فرایند ارتباطی دو سویه مبتنی بر مخاطب محوری، ضمن فراهم کردن فضای لازم برای شکل گیری تعامل و مشارکت فکری در فضای پرشور و نشاط توام با رعایت اخلاق فردی و اجتماعی و تکریم ارباب رجوع در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان تشکیل گردیده است.
نظر دهید