• 1401/03/28 - 10:49
  • تعداد بازدید : 325
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جهاد دامپزشکی خوزستان در مناطق صعب العبور روستایی و عشایری باغملک

خدمات رایگان دامپزشکی به بیش از 30 هزار راس دام سبک منطقه صیدون باغملک

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در راستای جهاد دامپزشکی استان و ارائه خدمات رایگان به مناطق صعب العبور و کم برخوردار استان، کارشناسان این اداره کل به منطقه صعب العبور صیدون باغملک اعزام گردیدند.

حبیب سلماوندی رئیس اداره دامپزشکی باغملک در این خصوص گفت: هدف از آغاز این اردو جهادی ارائه خدمات دامپزشکی به دامداران مسقر در این منطقه ست که بالغ بر بیش از 30 هزار رأس دام سبک (گوسفند و بز) بر علیه بیماریهای واگیر دار دامی، بیماریهای  مشترک بین انسان و حیوان ایمن‌سازی می‌شوند.

 سلمانوندی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار و ایمنی غذایی منطقه، اقتصاد روستایی و عشایری از اهداف اصلی اجرای این جهاد است، عنوان کرد: آشنایی با بیماری‌های دامی، بیماری‌های مشترک انسان و دام و نحوه مدیریت این موارد از دیگر بخش‌های این طرح است.

با توجه به اهمیت ارائه خدمات دامپزشکی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در مناطق صعب‌العبور و محروم استان، در آینده نزدیک شاهد توسعه، گسترش و   بهره‌وری صنعت دامپروری در این مناطق خواهیم بود بطوریکه این صنعت رشد چشمگیری خواهد داشت.

  • گروه خبری : خبار شهرستان باغملک,اسلایدر قرنطینه
  • کد خبر : 287268
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید