• 1399/12/30 - 12:09
  • تعداد بازدید : 265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای طرح تشدید نظارت‎های دامپزشکی خوزستان ویژه نوروز 1400

بازدید شبانه نماینده شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی خوزستان از کشتارگاههای مرغ صنعتی شهر اهواز

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در راستای تشدید نظارت های دامپزشکی استان ویژه نوروز 1400 نماینده مردم شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بهمراه قائم مقام جهاد کشاورزی استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی، معاون تعزیرات استان و نماینده دادستانی در تاریخ 1399/12/30 بصورت سرزده و در حین عملیات کشتار از کشتارگاههای صنعتی طیور شهر اهواز بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید نماینده شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون از نزدیک و درجریان چند و چون و شیوه نظارت مسئولین فنی بهداشتی کشتارگاه و نظارت شرعی قرار گرفت.

  در این بازدید مجتبی یوسفی نماینده شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون از نظارت دقیق اداره کل دامپزشکی استان در راستای تأمین و تضمین سلامت بهداشتی مردم ابراز خرسندی نموده و ضمن تأکید بر استمرار و ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه مراتب رضایت و امتنان خویش را از پرسنل خدوم دامپزشکی و ناظرین شرعی که در امر بهداشت و تامین غذای حلال فعالیت می نمایند اعلام نمودند.

هم چنین در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین بداوی با بیان اینکه امنیت غذایی یکی از مسائلی است که در دنیا نیز پیگیری می شود و دین اسلام ویژگی های خاصی برای این مهم در نظر گرفته است، گفت: نقش ناظرین شرعی در کشتارگاه ها و حضور آنان جهت تامین غذای حلال بسیار قابل توجه و مهم است و از زحمات ناظر و ذابحین شرعی در کشتارگاه قدردانی نمود.

بداوی  با تاکید بر ضرورت حضور مستمر و موثر ناظرین شرعی در کشتارگاه ها افزود: تهیه غذای حلال، سالم و بهداشتی در جامعه موجب جلب اعتماد مردم و زمینه ساز جهش تولید است.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 272567
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه