• 1401/06/22 - 12:53
  • تعداد بازدید : 354
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در راستای رفع نواقص بهداشتی بازارچه عرضه ماهی شهرستان کارون،

برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کارون با حضور مدیر کل دامپزشکی استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، با توجه به بازدیدهای میدانی کارشناسان بهداشتی دامپزشکی استان در خصوص وضعیت بهداشتی بازارچه عرضه ماهی در شهرستان کارون و برون رفت از وضعیت فعلی جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کارون با حضور مدیر کل دامپزشکی استان، فرماندار و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردید.

مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان، با اشاره به اینکه وضعیت حال حاضر این بازارچه عرضه با استاندارهای بهداشتی فاصله دارد گفت:  تا زمانیکه به اصل بهداشت محیط و فرآوردهایی که استفاده می کنیم توجه نگردد قطعا نمی توان به هدف نهایی که بهداشت جامعه انسانی است رسید.

مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به موارد موجود در بازارچه ماهی شهرستان کارون از قبیل عدم استفاده از پالت و سبد کافی، نداشتن لباس مناسب جهت شاغلین در غرفه ها، حمل غیر بهداشتی آبزیان ( استفاده از وانت، سه چرخه و ..)، نبود پودر یخ مناسب و ورود خروج افراد دوره گرد و دستفروش به بازارچه گفت: در این جلسه می بایست موضوعاتی که قابلیت اجرا داشته باشد مصوب گردندکه این امر مهم نیازمند همکاری تمامی دستگاههای اجرائی در سطح شهرستان می باشد.

کنار کوهی در پایان گفت: هدف این است شاخص های بهداشتی جامعه انسانی ارتقا پیدا کند و بازارچه مورد نظر که در سطح استان آبزیان را عرضه می کند به شاخص های بهداشتی بالایی برسد.

  • گروه خبری : انتصابات,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 290416
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه