• 1402/11/11 - 16:35
  • تعداد بازدید : 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جریمه 128 میلیون ریالی برای واحدهای متخلف عرضه کننده فرآورده خام دامی در رامهرمز

4 واحد عرضه فرآورده خام دامی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی و زنجیره سرد به مبلغ 128 میلیون ریال از سوی تعزیرات حکومتی رامهرمز محکوم شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز با اعلام این خبر گفت: 4 واحد صنفی عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان پس از بازدید بازرسان دامپزشکی به دلیل عدم رعایت ضوابط و قوانین بهداشتی دامپزشکی توسط اداره تعزیرات حکومتی به مبلغ 128 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

حقیقی در ادامه افزود: تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی با منشا دامی از مهمترین اهداف و اولویت های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به شمار می رود و واحدهای صنفی عرضه کننده فرآورده های خامدامی جهت جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوان می بایست ضوابط و مقررات دامپزشکی را رعایت نمایند. 

وی هم چنین اظهار داشت: امیدواریم با توجه به بازدیدهای مستمر همکاران واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان و با افزایش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌های مردمی، روز‌به‌روز شاهد کاهش جرایم و تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان باشیم.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، ماهی و عسل و سایر آلایش خوراکی دام را به اداره دامپزشکی گزارش دهند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رامهرمز
  • کد خبر : 314421
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید