• 1399/08/28 - 11:45
  • تعداد بازدید : 468
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نظارت بروی اصناف عرضه فرآوردهای خام در شهرستان اهواز

نظارت ستاد کرونا شهرستان اهواز بهمراه کارشناسان اداره دامپزشکی اهواز

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان دکتر رضا حفیظی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز گفت : نظارت بر تولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده های خام دام از وظایف ذاتی و بسیار حساس اداره کل دامپزشکی استان است.

رضا حفیظی گفت: با توجه به اینکه اداره دامپزشکی شهرستان اهواز یکی از اعضای فعال ستاد کرونا در سطح شهرستان اهواز می باشد کارشناسان این اداره به مدت یکماه همراه با دیگر کارشناسان اعضای ستاد کرونا اهواز بطور مستمر مشغول به بازرسی از واحدهای صنفی مختلف عرضه فرآوردهای خام دامی می باشند. که در این راستا نیروی انتظامی، اداره بهداشت، اداره اماکن و تعزیرات تحت نظر فرمانداری شهرستان اهواز در غالب بازرسی ستاد کرونا با متخلفین واحدصنفی برخورد قانونی  صورت میگردد.

حفیظی افزود : با توجه به شرایط کنونی که بیماری کرونا تهدیدی جدی برای همشهریان عزیز میباشد رعایت پروتکل های بهداشتی علی الخصوص در خصوص تولید وحمل ونقل فرآورده های خام دامی بیش از بیش حائز اهمیت میباشد و بالطبع اداره دامپزشکی شهرستان  اهواز با جدیت و بصورت شبانه روزی امر بازرسی از واحدهای صنفی فرآورده های خام دامی را انجام می دهد که با توجه به مصوبات ستاد کرونا به محض برخورد با تخلفات غیر بهداشتی طبق قوانین سازمان دامپزشکی با فرد و واحد متخلف  برخورد می شود.

وی به شهروندان  توصیه نمود در خصوص خرید فرآورده های خام دامی توجه خاص مبذول فرمایند که از مراکز عرضه معتبر و بهداشتی مایحتاج خود راتهیه فرمایند .

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شهرستان اهواز,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 257655
کلمات کلیدی