• 1399/09/17 - 12:03
  • تعداد بازدید : 550
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اعلام کرد

برگزاری جلسه آموزشی ویژه قصابان شهرستان هفتکل

در این جلسه آموزشی، در خصوص اهمیت بهداشت و سلامت مواد غذایی، عوامل تهدید کننده سلامت گوشت، نقش قصابان و سلاخان در تامین سلامت گوشت مطالبی مطرح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان امید ممبینی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هفتکل گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف دامپزشکی، نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت می‌باشد و لزوم رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است لذا در این راستا با هماهنگی رئیس اتحادیه صنف قصابان شهرستان هفتکل و با حضور کلیه قصابان شهرستان کلاس آموزشی در محل اداره دامپزشکی شهرستان هفتکل برگزار گردید.

 امید ممبینی با  اعلام این خبر افزود: با توجه به ارتقاء سطح بهداشتی فرآورده‌های خام دامی و به جهت آشنایی هرچه بیشتر صنف قصابان با آخرین دستورالعمل‌های دامپزشکی، این جلسه آموزشی تشکیل شد و مطالبی در خصوص اهمیت بهداشت و سلامت مواد غذایی، عوامل تهدید کننده سلامت گوشت، نقش قصابان و سلاخان در تامین سلامت گوشت مطرح شد.

ممبینی تصریح کرد: یکی از راه‌های بسیار مهم درخصوص جلوگیری از بیماریهای مشترک، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص چگونگی تهیه فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت مرغ و تخم مرغ و آموزش به عرضه کنندگان این فرآورده‌ها می‌باشد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شهرستان هفتکل,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 258172
کلمات کلیدی