• 1402/02/30 - 14:12
  • تعداد بازدید : 239
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پلمب سه واحد عرضه فرآوردهای خام دامی در شوشتر

مراکز عرضه کشتار غیر مجاز دام در شوشتر پلمب گردید.

در راستای صیانت از بهداشت عمومی و مواد غذایی سه واحد عرضه فرآورده های خام دامی شامل 2 واحد قصابی و یک واحد کبابی بدلیل عرضه گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن شهرستان پلمب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، علی حسنکی پور سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر با اعلام این خبر گفت: در راستای صیانت از بهداشت عمومی و مواد غذایی سه واحد عرضه فرآورده های خام دامی شامل 2 واحد قصابی و یک واحد کبابی بدلیل عرضه گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن شهرستان پلمب گردید.

سرپرست اداره دامپزشکی شوشتر گفت: تخلفات بهداشتی در زمینه کشتار غیر مجاز دام بر طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و کارشناسان اداره دامپزشکی سلامت شهروندان را خط قرمز مسئولیت خود دانسته و برخورد با متخلفین را سرلوحه کار خود قرار میدهند و هیچگونه مماشاتی با متخلفین صورت نمیگیرد.

وی با اشاره به شروع فصل گرما و بروز بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان بخصوص تب کریمه کنگو از شهروندان گرامی درخواست نمود، محصولات گوشتی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری کرده و در زمان خرید به مهر دامپزشکی و لیبل محصول که حاوی اطلاعات دام کشتار شده و زمان تولید و انقضای محصول میباشد توجه نموده و از خرید گوشت بدون مهر و لیبل و از مراکز غیر مجاز بین جاده‌ای و ... خودداری نمایند.

سرپرست اداره دامپزشکی شوشتر در پایان بیان داشت: شماره تلفن چهاررقمی ۱۵۱۲ و همچنین سامانه پیامکی 300072001512 اداره کل دامپزشکی استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش، انتقاد، پیشنهاد و گزارشات مردمی است و در اسرع وقت نیز به این گزارشات رسیدگی خواهد کرد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان شوشتر
  • کد خبر : 301842
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید