• 1402/03/13 - 12:17
  • تعداد بازدید : 194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید فرماندار مسجدسلیمان از اداره دامپزشکی

فرماندار مسجدسلیمان با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، هوشنگ شرفی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان با اعلام این خبر گفت: مولایی فرماندار مسجدسلیمان در ادامه حضور سرزده خود به ادارات شهرستان مسجدسلیمان، اداره  دامپزشکی را مورد بازدید قرار داد.

 شرفی افزود، در این بازدید مولایی از نزدیک نسبت به نحوه و نوع  خدمات ارائه شده توسط کترشناسان دامپزشکی مسجد سلیمان  و  تکریم ارباب رجوع را مورد رصد و پایش قرار داد.

در ادامه فرماندار مسجد سلیمان، هدف از بازدیدهای سرزده به ادارات مسجدسلیمان را نحوه عملکرد مدیران و پرسنل ادارات در زمینه نظم اداری، مشکلات موجود در  اداره، نحوه برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع بیان کرد.

 فرماندار مسجدسلیمان هم چنین افزود: تکریم حقوق ارباب رجوع اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان می باشد.

مولایی با ابراز رضایت از نحوه عملکرد پرسنل شاغل در اداره دامپزشکی مسجدسلیمان گفت: بازدیدهای سرزده و ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد : نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان مسجد سلیمان
  • کد خبر : 302680
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید