• 1402/06/01 - 07:03
  • تعداد بازدید : 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از همکار بازنشسته آزاده اداره دامپزشکی اندیمشک

به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان از همکار بازنشسته آزاده مرتضی حسینوند تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بمناسبت گرامیداشت سالاروز بازگشت پرافتخار آزادگان  میهن اسلامی، از همکار بازنشسته آزاده با اهدا لوح مدیرکل دامپزشکی استان، از سوی رئیس اداره دامپزشکی اندیمشک تجلیل بعمل آمد.

دراین مراسم منوچهر شیخی رئیس اداره دامپزشکی اندیمشک ضمن تقدیر از رشادت مجاهدان راه حق و حقیت و مدافعان خاک و کیان اسلامی ایران گفت: افتخار می کنیم که همکار بازنشسته ارجمند ما، از آزادگان و دلباختگان این مرز و بوم است.

وی ضمن تقدیر از ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: وظیفه امروز ما صیانت از دستاوردها این عزیزان که با ارزش ترین سرمایه خود یعنی جان عزیزشان را در این را قرارداده اند،است.

دراین مراسم حسینوند نیز ضمن تقدیر از مسئولین گفت: اگر امروز هم شرایط به گونه ای باشد که کشور عزیزمان نیازمند از جان گذشتن ما باشد من به نوبه خود بازهم جان خود را در راه میهن عزیزم قرار خواهم داد.

در ادامه با اهدای لوح تقدیر مدیرکل دامپزشکی استان از آقای مرتضی حسینوند تقدیر گردید.

متن لوح تقدیر به شرح ذیل است:

 

ایستادگی ومقاومت آزادگان سرافراز ما در طول سال های سخت اسارت ، ملت ایران را روسفید و سربلند کرده است."مقام معظم رهبری"

جناب آقای مرتضی حسینوند

همکار محترم و آزاده سرافراز دفاع مقدس 

باسلام وصلوات بر محمد و آل محمد(ص) واحترام 

بیست وششم مرداد هرسال، خاطره بازگشت پیروزمندانه آزادگان هشت سال دفاع مقدس ویادآور فداکاری ها و رشادت هایی است که در هیچ کجای عالم نظیرو مانندی برای آن ها نمی توان یافت. این مناسبت خجسته  را  به شما  همکار محترم  بازنشسته  آزاده  ارجمند تبریک و تهنیت گفته و با این امید که خداوند متعال رنج ها و مرارت های دوران اسارت را ذخیره آخرت شما قرار دهد، از درگاه بیکران احدیت مزید عزت وسلامت شما فرزندان روح الله را مسئلت می نمایم.

 

دکتر ناصر عسکری فرد

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان

  • گروه خبری : اخبار شهرستان اندیمشک
  • کد خبر : 306544
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید