• 1402/07/23 - 11:54
  • تعداد بازدید : 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کشف و معدوم سازی بیش از 800 کیلوگرم گوشت قرمز در دزفول

بیش از 800 کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته که بدون رعایت ضوابط بهداشتی منجمد گردیده بود کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، محسن ورجاوند رئیس اداره دامپزشکی دزفول در تشریح این خبر افزود : در راستای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه و تامین امنیت غذایی مقدار 845 کیلوگرم گوشت تازه که پس از اتمام تاریخ تولید به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی منجمد گردیده بود در یکی از فروشگاه های زنجیره ایی توسط کارشناسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان کشف و ضبط گردید.

محسن ورجاوند گفت: این مقدار محموله کشف شده به علت تغییرات شدید ارگانولپتیکی و وجود بوی تعفن، برابر با شیوه نامه‌های سازمان دامپزشکی کشور و دریافت حکم مقام قضایی، نسبت به معدوم سازی آن تحت نظارت کارشناسان اداره دامپزشکی دزقول انجام شد. 

ورجاوند افزود : تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی با منشا دامی از مهمترین اهداف و اولویت های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به شمار می رود.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در هنگام خرید، به داشتن برچسب حاوی کد بهداشتی از دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص، مراتب را به‌منظور پیگیری در اسرع وقت از طریق تماس با شماره 06142420911 اداره دامپزشکی شهرستان دزفول گزارش نمایند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان دزفول
  • کد خبر : 309059
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید