• 1401/10/17 - 09:05
  • تعداد بازدید : 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارجاع 26 پرونده تخلف بهداشتی به تعزیرات توسط دامپزشکی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز گفت: 26 پرونده تخلف بهداشتی دامپزشکی در رابطه با فرآورده‌های خام دامی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز افزود: در طی یکسال اخیر، نظارت های بهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی  از مراکز مختلف تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه، انواع مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر مارکت‌های عرضه کننده شیر و تخم مرغ، قصابی ها، رستوران‌ها و کبابی ها در سطح شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

 وی ادامه داد : در این مدت 26 پرونده قضایی به تعزیرات حکومتی شهرستان رامهرمز ارجاع شده که در مجموع متخلفین به 240 میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردیده اند.

 رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز با اشاره به عزم این اداره با متخلفین در حوزه سلامت و بهداشت جامعه بیان کرد:  بازرسان دامپزشکی به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم بر نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها، مراکز توزیع، فروشگاه‌های عرضه نظارت مستمر و دقیقی دارند و در امر سلامت به هیچ وجه کوتاه نمی آیند.

حقیقی همچنین از شهروندان نیز خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره‌ تماس 43523110 به اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود و از خرید گوشت دام از افراد دوره گرد و فاقد هویت خودداری کنند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رامهرمز
  • کد خبر : 296116
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید