• 1402/09/01 - 12:32
  • تعداد بازدید : 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری 8 کلاس آموزشی ترویجی با هدف آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام و بیماری های واگیردار دامی در رامهرمز

رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز، برگزاری دوره های آموزشی با ارائه آموزش­های لازم به دامداران، سهم بسزایی در کنترل بیماری ­های مشترک بین انسان و دام و بیماری­های واگیردار دامی، بهبود بهداشت و سلامت گوشت و سایر فرآورده­های خام دامی را به همراه دارد که این موضوع، ضمن صیانت از بهداشت عمومی جامعه ارتقائ سطح آگاهی و بهداشت افراد را به همراه خواهد ­داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون، 8 کلاس آموزشی ترویجی با هدف آشنایی دامدارن با بیماری­ های مشترک بین انسان و دام و بیماری­های واگیردار دامی، در سطح روستاها و مناطق عشایری شهرستان برگزار شد.

بهروز حقیقی با اشاره به برگزاری دوره­های آشنایی با بیماری­های تب خونریزی دهنده کریمه­ کنگو، هاری، تب مالت، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و  همچنین بیماری­های طیور بومی و بهداشت انواع فرآورده­ های خام دامی گفت: در این کلاس های آموزشی و تریجی، بالغ بر 200 نفر از جمعیت هدف، تحت آموزش قرار گرفتند.

حقیقی همچنین بیان کرد:  اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی دامپزشکی به اشکال مختلف آموزشی و در قالب کلاس، کارگاه، توزیع بروشور، پوستر و تراکت‌های آموزشی و همچنین آموزش چهره به چهره در مواقع اجرای طرح‌های مختلف دامپزشکی با تدریس کارشناسان آموزش دیده دامپزشکی در طی سالجاری صورت پذیرفت.

وی در ادامه افزود: برگزاری دوره های آموزشی با ارائه آموزش­های لازم به دامداران، سهم بسزایی در کنترل بیماری ­های مشترک بین انسان و دام و بیماری­های واگیردار دامی، بهبود بهداشت و سلامت گوشت و سایر فرآورده­های خام دامی را به همراه دارد که این موضوع، ضمن صیانت از بهداشت عمومی جامعه ارتقائ سطح آگاهی و بهداشت افراد را به همراه خواهد ­داشت.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رامهرمز,رویداد ها,آموزش و ترویج
  • کد خبر : 310934
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید