• 1402/02/13 - 14:32
  • تعداد بازدید : 373
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور دادستان شهرستان رامهرمز صورت پذیرفت

برگزاری جلسه هماهنگی جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام در رامهرمز

از مهمترین مولفه های تامین بهداشت فرآورده های خام دامی از جمله گوشت قرمز کشتار بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی در کشتارگارههای مجاز دام میباشد، که این موضوع نقش بسیار مهمی در جلوگیری از انتشار بیماریها و عرضه گوشت سالم در سطح جامعه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز با اعلام این خبر گفت: جلسه هماهنگی و بررسی راهکارهای جلوگیری از کشتار غیر مجاز دام در بخش رود زرد شهرستان با حضور دادستان، ریاست دادگستری شهرستان، معاون فرماندار، بخش داران مناطق هدف، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در محل دفتر ریاست دادگستری رامهرمز برگزار گردید.

در این جلسه رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز بر شمردن اقدامات و تجربیات دامپزشکی استان خوزستان در خصوص وجود کشتار های غیر مجاز در مبادی ورودی شهرها تاکید نمود: از مهمترین مولفه های تامین بهداشت فرآورده های خام دامی از جمله گوشت قرمز کشتار بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی در کشتارگارههای مجاز دام میباشد، که این موضوع نقش بسیار مهمی در جلوگیری از  انتشار بیماریها و عرضه گوشت سالم در سطح جامعه دارد که می بایست با کمک تمامی دستگاههای متولی این ناهنجار بهداشتی و اجتماعی را که علاوه بر عرضه گوشت ناسالم باعث آلودگی های زیست محیطی می شود و در ادامه باعث به خطر افتادن سلامت و بهداشت جامعه می گردد را ریشه کن کرد.

در ادامه دادستان شهرستان رامهرمز گفت: دادستانی شهرستان آمادگی کامل را دارد که با افراد سودجویی که سلامت جامعه و بهداشت عمومی را به خطر می اندازند، برابر مقررات و قانون برخورد نماید.

در پایان مقرر گردید با نصب پلارکاد نسبت به آگاهی سازی آحاد مردم جامعه از مضررات کشتار غیر مجاز دام در مبادی ورودی اقدام گردد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رامهرمز
  • کد خبر : 300967
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید