• 1402/10/16 - 15:12
  • تعداد بازدید : 150
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز با مدیر آموزش و پرورش شهرستان

رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز، ارتقاء سطح بهداشتی جامعه به ویژه در میان دانش آموزان باعث آگاهی رسانی به جامعه و پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و حیوان میگردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز با اعلام این خبر گفت: در راستای تفاهم نامه همکاری بین بخشی با موضوع آموزش و ترویج در حوزه بهداشت و سلامت دام و فرآورده های خام دامی این دیدار در در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت پذیرفت.

حقیقی با اشاره به بیان وظایف اداره کل دامپزشکی خوزستان در زمینه تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشا دامی اظهار داشت: با وجود بسیاری از اقدامات دامپزشکی استان دراین زمینه بسیاری از مردم اطلاعی از این اقدامات ندارند.

وی همچنین گفت: بسیاری از بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و مخاطرات بهداشتی از عدم آگاهی جامع صورت می پذیرد، که به دلیل عدم آشنایی با راه های پیشگیری از این بیماری ها می باشد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز با اشاره به موضوع آگاهی بخشی در خصوص بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان در بین جوانان و نوجوانان عنوان نمود: ارتقاء سطح بهداشتی جامعه به ویژه در میان دانش آموزان باعث آگاهی رسانی به جامعه و پیشگیری از بروز بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان می گردد.

بهروز حقیقی در پایان هم چنین با اشاره به توسعه همکاری بین بخشی در زمینه آموزش و ترویج و آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان گفت: امید است که بتوانیم در اینخصوص اقدامات مثبتی در سطح شهرستان اتفاق افتد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رامهرمز
  • کد خبر : 313201
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید