• 1402/04/13 - 11:31
  • تعداد بازدید : 198
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
یک‌ واحد‌ سردخانه غیرمجاز در رامهرمز پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز از پلمب یک‌ واحد‌ سردخانه غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز در تشریح این خبر گفت : برابر گزارش های واصله یک واحد سردخانه غیر مجاز نگهداری فرآورده خام دامی در سطح شهرستان کشف و پلمب شد.

حقیقی در ادامه افزود: این سردخانه به صورت مخفی اقدام به جمع آوری ضایعات مرغ از مراکز عرضه در سطح شهرستان می نمود که پس از کشف آن توسط اکیپ نظارت شهرستان تمام محموله موجود در سردخانه توسط بازرسین  دامپزشکی ضبط و پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

بهروز حقیقی تصریح کرد:  در راستای تضمین سلامت و  حفظ حقوق مصرف کنندگان  ورود ،حمل و نقل و نگهداری هر گونه  فرآورده خام دامی باید با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی مربوطه و در واحد های نگهداری مجاز صورت پذیرد و تمامی فرآورده های خام دامی دارای  مشخصات و لیبل بهداشتی در مراکز رسمی تحت نظارت  دامپزشکی تولید شوند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز ، از شهر وندان در خواست نمود  با توجه به حساسیت و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی تاکید می گردد فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و با نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید فرآورده‌های فاقد هویت و شناسنامه بهداشتی (تاریخ تولید و انقضا و کد ردیابی) خودداری کنند.

وی افزود: و در صورت مشاهده فرآورده بسته بندی فاقد لیبل و هویت و یا غیر بهداشتی را به شماره 0613523110اطلاع رسانی نمایند تا برخورد قانونی با متخلفین صورت گیرد .

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رامهرمز
  • کد خبر : 304387
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید