• 1402/05/21 - 07:48
  • تعداد بازدید : 287
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پلمب کشتارگاه دام شهرداری رامهرمز

رییس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز، کشتارگاه دام این شهرستان با حکم مراجع قضایی پلمب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز با اعلام این خبر گفت: پیرو ارائه گزارشات متعدد نواقص بهداشتی کشتارگاه دام از سوی دامپزشکی و پس از انجام بازدید مشترک فرماندار و دادستان شهرستان از کشتارگاه دام شهرداری به دستور مقام محترم قضایی پلمب گردید.

وی در ادامه گفت: به دلیل نواقص بهداشتی متعدد از جمله مجهز نبودن کشتارگاه دام به سپتیک تانک مناسب و دفع غیربهداشتی و رهاسازی فاضلاب، عدم ریل گذاری هوایی، کوره لاشه سوز با ظرفیت مناسب و آب گرم تا اطلاع ثانوی با حضور پلیس اماکن پلمب شد.

بهروز حقیقی با توجه به سنتی بودن کشتارگاه دام افزود: باید مسائل بهداشتی بصورت جدی مد نظر باشد در غیر اینصورت بعنوان تهدیدی برای جان افراد و بهداشت عمومی است که می تواند باعث ایجاد مخاطرات بهداشتی با آسیب های غیر قابل جبرانی را ایجاد نمایید.

رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز با بیان اینکه خط قرمز دامپزشکی سلامت شهروندان است و در این خصوص با  تهدید کنندگان حوزه سلامت عمومی جامعه به هیچ وجه مماشاتی صورت نمی پذیرد، تاکید کرد: وظیفه نظارت بهداشتی بر کشتار دام به عهده دامپزشکی است و با هرگونه کشتار غیرمجازی که در سطح شهرستان انجام می‌شود حتماً برخورد قضائی خواهیم داشت.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رامهرمز
  • کد خبر : 306036
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید