• 1402/07/17 - 09:17
  • تعداد بازدید : 214
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حضور فرماندار و فرمانده سپاه رامهرمز در اداره دامپزشکی و تبریک روز ملی دامپزشکی

همزمان با فرا رسیدن هفته دامپزشکی فرماندار شهرستان رامهرمز با کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، همزمان با فرا رسیدن روز ملی دامپزشکی و هفته دامپزشکی فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان رامهرمز با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان با رئیس و کارکنان این مجموعه دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار رامهرمز با اشاره به اهمیت جایگاه دامپزشکی در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه  گفت: اگر دامپزشکی در کنار حوزه بهداشت و درمان قرار نگیرد شاهد بروز مشکلاتی در حوزه بهداشت خواهیم بود که شبکه بهداشت و درمان به تنهایی از عهده آن برنیایند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم از وظایف دامپزشکی به صورت کلی آگاهی ندارند، اضافه کرد: در این حوزه نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستیم.

فرماندار شهرستان رامهرمز عملکرد این اداره را در حوزه تأمین سلامت گوشت قرمز و سفید بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی بار دیگر از مجموعه دامپزشکی شهرستان رامهرمز تقدیر کرد و گفت: مجموعه فرمانداری در کنار شما است و آرامشی را که در این حوزه شاهدیم مرهون تلاش پرسنل زحمتکش و پرتلاش دامپزشکی شهرستان میباشد.

عبداله خیران پور، رضایتمندی مردم از اقدامات اداره دامپزشکی شهرستان را نشانه عملکرد خوب این اداره دانست و از مجموعه دامپزشکی شهرستان رامهرمز تقدیر و تشکر نمود.

وی با بیان اینکه بدون شک بنیان نهادن چهاردهم مهر ماه به عنوان روز دامپزشکی نشانه اهمیت و ضرورت تجلیل از مجموعه شبکه دامپزشکی و تاکیدی بر نقش موثر، مستمر و حساس آن در ارتقای سلامت و بهداشت عمومی است.

در پایان این دیدار لوح تقدیری به پاس خدمات پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان در تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه از سوی فرماندار رامهرمز به رئیس اداره دامپزشکی اعطا گردید.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رامهرمز
  • کد خبر : 308611
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید