• 1402/02/18 - 11:53
  • تعداد بازدید : 317
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پلمب یک واحد عرضه گوشت قرمز متخلف در شهرستان امیدیه

سرپرست اداره دامپزشکی امیدیه، این واحد به دلیل عرضه گوشت قرمز کشتار غیر مجاز پلمب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، امین زمانی پور سرپرست اداره دامپزشکی امیدیه با اعلام این خبر افزود، طی بازرسی کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان  از واحد های عرضه گوشت قرمز تعداد 4 لاشه گوسفندی حاصل از کشتار غیر مجاز و فاقد مهر و لیبل بهداشتی  از یک واحد قصابی کشف و ضبط گردید.

زمانی پور در ادامه بیان نمود: با توجه به خطرات کشتار غیر مجاز دام و عرضه گوشت بدون نظارت بهداشتی کارشناسان دامپزشکی  در کشتارگاه دام  بلافاصله موضوع از طریق مراجع قضایی مورد پیگیری قرار گرفته و واحد مذکور با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت پلمب گردید.

وی گفت: تخلفات بهداشتی در زمینه کشتار غیر مجاز دام بر طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و کارشناسان اداره دامپزشکی سلامت شهروندان را خط قرمز مسئولیت خود دانسته و برخورد با متخلفین را سرلوحه کار خود قرار میدهند و هیچگونه مماشاتی با متخلفین صورت نمیگیرد.

سرپرست اداره دامپزشکی امیدیه از شهروندان گرامی درخواست نمود، محصولات گوشتی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری کرده و در زمان خرید به مهر دامپزشکی و لیبل محصول که حاوی اطلاعات دام کشتار شده و زمان تولید و انقضای محصول میباشد توجه نموده و از خرید گوشت بدون مهر و لیبل و از مراکز غیر مجاز بین جاده ای و ... خودداری نمایند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان امیدیه
  • کد خبر : 301200
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید