• 1402/03/31 - 13:26
  • تعداد بازدید : 243
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری کلاس آموزشی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در امیدیه

کلاس آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان در شهرستان امیدیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، امین زمانی پور سرپرست اداره دامپزشکی امیدیه در تشریح این خبر گفت: کلاس آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک قابل انتقال از دام به انسان با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان در محل شبکه بهداشت برگزار شد.

زمانی پور هدف از برگزاری این کلاس را افزایش آگاهی جمعیت هدف بمنظور ارتقاء سطح آگاهی دامداران، قصابان، سلاخان و آشپزهای فعال رستوران ها در خصوص نحوه انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین مقابله با هر گونه خسارت احتمالی و آشنایی با وظایف سازمان دامپزشکی در زمینه پیشگیری از وقوع بیماری های مشترک عنوان نمود.

 در این دوره آموزشی، سرپرست اداره دامپزشکی امیدیه به آموزش علائم ،نحوه انتقال و پیشگیری بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان شامل تب کریمه کنگو، هاری، تب مالت، سل و کیست هیداتید، پرداخت.

شایان ذکراست، دوره های آموزشی ترویجی نقش مهمی در ارتقاء سطح اگاهی عمومی و فعالان در ارتباط با دام و فرآورده های دامی داشته و هدف از برگزاری  دوره های آموزشی ترویجی باعث افزایش سطح آگاهی عمومی می گردد و موجبات رعایت موارد بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال بیماری های مشترک را فراهم می آورد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان امیدیه
  • کد خبر : 303594
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید