• 1401/07/19 - 14:25
  • تعداد بازدید : 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان بهبهان

به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بهبهان جلسه ستاد پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی دامپزشکی خوزستان، جلسه ستاد پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بهبهان و اعضای ستاد در محل فرمانداری بهبهان برگزار گردید.

در ابتدا این جلسه دکتر مهران اکبری رئیس اداره دامپزشکی بهبهان و دبیر ستاد آنفلوانزای فوق حاد شهرستان با اشاره بر  حساس‌سازی و همکاری و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های دولتی در جهت صیانت از سرمایه‌های ملی  تاکید کرد و افزود: آگاه‌سازی همه مرغداران توسط اتحادیه‌ها و عموم مردم نسبت به عوامل شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از مهم‌ترین اقدامات پیشگیرانه است.

رئیس اداره دامپزشکی بهبهان با اشاره به اینکه خوشبختانه در طی چندین سال اخیر در زمینه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، کانونی بیماری نداشته ایم، تصریح کرد: این موضوع نباید زمینه سهل انگاری و کاهش حساسیت پرورش دهندگان و اعضای ستاد را فراهم کند .

اکبری با اشاره به اهمیت رعایت  امنیت زیستی و قرنطینه ای تامین و توزیع مناسب نهاده ها را یکی از راهای پیشگیری مناسب دانست .

در پایان  دکتر ساعد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بهبهان با اشاره به اهمیت بیماری آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان و فعالیت های دامپزشکی، خواستار همکاری تمامی ادارات درخصوص مقابله و پیشگیری از بیماری های مشترک بین دام و انسان شد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بهبهان
  • کد خبر : 291169
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید