• 1402/12/19 - 12:50
  • تعداد بازدید : 112
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آشنایی دانش آموزان آبادانی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبادان از آغاز برگزاری دوره های آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان در سطح مدارس شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، محمد فخری زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبادان با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش آموزش و افزایش آگاهی در جامعه دانش آموزی اداره دامپزشکی آبادان با انجام هماهنگی با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نسبت به برگزاری دوره آموزشی بهداشتی با موضوع آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان با اولویت مدارس روستایی اقدام نمود.

فخری زاده در ادامه گفت: در همین راستا کارشناسان آموزش و ترویج دامپزشکی آبادان با حضور در مدارس روستاهای ابوشانک، دلگه و سیحان نسبت به آشنایی دانش آموزان با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان اقدام نمودند.

محمد فخری زاده همچنین افزود: در برگزاری این کلاس های آموزشی ضمن استفاده از بیان ساده نسبت به توزیع بروشورهای آموزشی و هدایای مرتبط با سن جامعه هدف جهت اشیاق بیشتر دانش آموزان استفاده می گردد.

رئیس اداره دامپزشکی آبادان در پایان افزود: هر گونه ساده انگاری بیماری های مشترک بین انسان و حیوان باعث به خطر افتادن سلامت جامعه انسانی می شود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان خرمشهر,آموزش و ترویج
  • کد خبر : 316140
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید