• 1400/02/04 - 11:22
  • تعداد بازدید : 380
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
زنده فروشی مرغ خارج از ضوابط دامپزشکی در اهواز ممنوع است

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز گفت: 17 واحد عرضه و کشتار غیر مجاز طیور در راستای بهداشت و سلامت عمومی جامعه در این شهرستان پلمب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، دکتر رضا حفیظی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز از پلمب و تعطیلی ۱۷ واحد فروش مرغ زنده غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با حکم دادستان و پیگیری‌ های اداره دامپزشکی و با همراهی دستگاه‌ های صمت، شبکه بهداشت و درمان، و نیروی انتظامی اقدام به پلمب  واحدهای عرضه مرغ زنده در سطح شهرستان اقدام نموده است

وی ادامه داد: تمامی واحدهای عرضه مرغ زنده در این شهرستان شناسایی گردیده و در راستای حفظ بهداشت و سلامت شهروندان و مقابله با بیماریهای مشترک بین انسان و دام پلمب خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه مجموعاً از فعالیت ۱۷ واحد فروش و عرضه طیور در اهواز جلوگیری به عمل آمده است، افزود: عرضه مرغ خارج از چرخه نظارت‌ های دامپزشکی و بصورت زنده فروشی برابر قانون جرم بوده و دامپزشکی بهمراه دستگاههای نظارتی به شدت با عرضه کنندگان برخورد می‌ کند.

وی در پایان بیان کرد: اداره دامپزشکی اهواز با موارد کشتار غیر مجاز و زنده فروشی مرغ به شدت برخورد می‌ نماید و از شهروندان گرامی درخواست می‌ شود که از خرید مرغ زنده که بدون هیچگونه نظارت بهداشتی عرضه میشود خودداری نمایند .

  • گروه خبری : اخبار شهرستان اهواز
  • کد خبر : 273319
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید