• 1402/03/31 - 13:21
  • تعداد بازدید : 378
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کشف،ضبط و معدوم سازی بیش از یک تن انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در اهواز

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهواز خبر از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از یک تن انواع فرآورده خام دامی تازه، غیر قابل مصرف انسانی را داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، سید مرتضی قریشی سرپرست دامپزشکی اهواز با اعلام این خبر گفت: طی بازرسی های کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره از محل سردخانه ها و مراکز نگهداری فرآورده های خام دامی در اهواز ، بیش از یک تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف انسانی کشف، ضبط و بعد از طی مراحل قانونی معدوم گردید.

سیدمرتضی قریشی هدف از این بازدید و بازرسی ها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور در زمینه نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی تازه در اینگونه مراکز ، در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه دانست.

سرپرست اداره دامپزشکی اهواز با تاکید بر نظارت مداوم و دقیق بازرسین بهداشتی این اداره بر سلامت فرآورده های خام دامی عرضه شده در مراکز عرضه و نگهداری در سطح شهر اهواز از شهروندان درخواست نمود: جهت حفظ سلامت خود و خانواده ، فرآورده های خام دامی را فقط از فروشگاه های مجاز خریداری نموده و هنگام خرید به شرایط ظاهری و بهداشتی فرآورده های خام دامی تازه و منجمد از جمله بو و رنگ طبیعی و دارا بودن لیبل مشخصات بهداشتی شامل تاریخ تولید و انقضا  و شرکت تولید کننده دقت نمایند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان اهواز
  • کد خبر : 303593
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید