• 1402/02/12 - 14:25
  • تعداد بازدید : 276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حضور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان در مدارس شهرستان و تبریک روز معلم

رئیس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان با حضور در مدارس از فرهنگیان زحمت کش به مناسبت فرا رسیدن روز معلم تجلیل کرد.

شرفی گفت: در زمانیکه ما محصل بودیم قهرمان واقعی برای نسل ما معلم ها بودند و این باعث افتخارست که همچین الگوهایی قهرمان زندگی برای نسل ما بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، هوشنگ شرفی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان در مراسم گرامیداشت روز معلم 12 اردیبهشت با حضور در مدارس شهرستان از معلمان تجلیل کرد.

 

شرفی گفت: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است.

رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان با اشاره به نامگذاری روز ١٢ اردیبهشت ماه هر سال به نام روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) گفت: روز ١٢ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری(ره) همان کسی که خلعت دیبای معلمی بر قامت رسایش برازنده بود و علاوه بر برخورداری از «مداد العلماء» با نثار خون خویش مصداق «دماء الشهداء» نیز شد و از دو ویژگی علم و شهادت بهره مند شد، به نام روز معلم نامگذاری شده است.

وی همچنین گفت: در زمان ما که محصل بودیم قهرمان واقعی برای نسل ما معلم ها بودند و این باعث افتخارست که همچین الگوهایی قهرمان زندگی برای نسل ما بودند.

شرفی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و تمامی معلمان راستین بشریت این روز عزیز را به تمامی معلمان و مربیان دلسوز تمامی مدارس شهرستان مسجدسلیمان تبریک گفته و برای آنها در طول دوره خدمت آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان مسجد سلیمان
  • کد خبر : 300883
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید