• 1401/01/07 - 13:57
  • تعداد بازدید : 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پلمب یک واحد عرضه فرآوردهای خام دامی در مسجد سلیمان

حکایت سفر نافرجام مرغ های یخ زده ای که به جای مرغ گرم قبل از توزیع، از یک واحد صنفی کشف گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، بازرسان دامپزشکی اداره بهداشت و نظارت شهرستان مسجد سلیمان به منظور اجرای مصوبات طرح ملی تشدید نظارت و کنترل بر فرآوردهای خام دامی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بر واحدهای عرضه مرغ منجمد و گرم درسطح بازار مسجد سلیمان  یک واحد متخلف را  شناسایی و پلمب کردند.

رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان در تشریح این خبر افزود: با توجه به فعالیت شبانه روزی اکیپ های نظارتی و بهداشتی دامپزشکی در شهرستان در ایام نوروز و بازرسی از مکان های عرضه فرآورده های خام دامی یک واحد که قصد بر انجماد زدایی مرغ منجمد و عرضه آن را به صورت مرغ کشتار روز را داشت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی واحد متخلف پلمب گردید.

هوشنگ شرفی همچنین گفت:  بعد از ورود بازرسان دامپزشکی به واحد متخلف متاسفانه متصدی این واحد عرضه فرآورده خام دامی با توهین و دشنام و سلاح سرد به سوی کارشناسان این اداره هجوم آورده که بوسیله مامورین نیروی انتظامی مستقر در محل بازداشت گردید و پرونده جهت معرفی به دستگاه قضایی صادر گردید.

این مقام مسئول در پایان گفت: با متخلفینی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند بدون هیچ گونه مسامحه­ی برخورد قانونی می گردد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان مسجد سلیمان
  • کد خبر : 283253
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید