• 1402/10/17 - 11:45
  • تعداد بازدید : 174
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح دو مجتمع درمانی دامپزشکی با سرمایه گذاری 110 میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرستان گتوند

دو مجتمع درمانی دامپزشکی در شهرستان گتوند با سرمایه بالغ بر 110 میلیارد ریال مورد توسط بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، هادی احمدفخرالدین سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گتوند در آیین بهره برداری از دو مجتمع درمانی دامپزشکی که با حضور امام جمعه، مدیران ادارات، نمایندگان تشکل های بخش خصوصی برگزار گردید گفت: شهرستان گتوند دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های دام و طیور می باشد که باید همت و تلاش بر این باشد که با استفاده از ظرفیت های موجود به سمت ایجاد مراکز شاخص دامپزشکی در سطح استان حرکت کنیم و باعث افزایش کمی و کیفی خدمات مراکز دامپزشکی را فراهم نماییم.

احمدفخرالدین افزود با اشاره به اینکه این مراکز با وجود افراد متخصص در حوزه دامپزشکی تمامی خدمات دامپزشکی را ارایه می نمایند، گفت:  با افتتاح این دو مجتمع نقش واسطه ها و افراد غیر متخصص کاهش می یابد.

وی همچنین افزود: با بهره برداری از این درمانگاه ها در سطح شهرستان  تردد دامداران و مرغداران به شهرستان های مجاور جهت امور درمانی و واکسیناسیون کاهش می یابد و بخش عمده ای از مشکلات جمعیت هدف در این خصوص مرتفع گردید.

وی با اشاره به سرمایه گذاری 110 میلیارد ریالی بخش خصوصی در راه اندازی این مراکز گفت: این مراکز شامل درمانگاه دامپزشکی،داروخانه دامپزشکی و مرکز واکسیناسیون دام می باشند که تمام نیاز دامداران و مرغداران منطقه را پوشش خواهد می دهد و زمینه اشتغال مستقیم 8 نفر و 10 نفر غیر مستقیم را فراهم آورد.

در ادامه امام جمعه و مدیر جهاد کشاورزی گتوند با تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته در حوزه دامپزشکی به نقش بسزای این مراکز در کاهش بیماری های دامی و مشترک میان انسان و دام و در نتیجه ارتقاء و پیشرفت صنعت دامداری ، دامپروری ، مرغداری و آبزی پروری در این شهرستان اشاره نمودند .

  • گروه خبری : اخبار شهرستان گتوند,رویداد ها
  • کد خبر : 313235
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید