• 1398/02/18 - 08:52
  • تعداد بازدید : 517
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیرکل دامپزشکی خوزستان از کشتارگاه‌ طیور دزفول

دکتر مصطفی کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی استان به همراه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بطور سرزده از کشتارگاه صنعتی طیور زیبا مرغ هدایت شهرستان دزفول بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: صدور مجوز حمل هر گونه طیور به کشتارگاههای استان،در حفظ سلامت و امنیت غذایی جامعه و پیشگیری از بروز شیوع بیماریهای مشترک و حصول اطمینان از رعایت دستورالعملهای سازمان دامپزشکی اهمیت بسزایی دارد.

دراین بازدید ها که با هدف برطرف شدن نواقص و ارتقای کیفیت بهداشتی تولید مرغ کشتار روز انجام شد، دکتر کنارکوهی ضمن حضور در بخش های مختلف این کشتارگاه، نکات بهداشتی مدنظر و توصیه های لازم را به مدیران و ناظر بهداشتی این واحد ها یادآور شد.

مدیرکل دامپزشکی استان با توجه به لزوم انجام پیشگیری از بروز و شیوع بسیاری از بیماریهای طیور و نقش کشتارگاههای طیور در این رابطه و رعایت بهداشت کامل در آنها بر لزوم انجام هر چه بهتر امور محوله به مسئول فنی و بهداشتی واحد تاکید کرد.

کشتارگاه صنعتی طیور زیبا مرغ هدایت با ظرفیت کشتار 10 هزار قطعه در ساعت، دارای خط دوم کشتار و خطوط قطعه بندی اتوماتیک در شهرستان دزفول می باشد

همچنین در جریان سفر به شهرستان دزفول دکتر کنارکوهی از زمین مورد نظر جهت احداث کشتارگاه صنعتی دام در این شهرستان دیدن کرد و وضعیت ساخت را مورد بررسی قرار داد

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 129443
کلمات کلیدی
لینک کوتاه