• 1402/06/06 - 06:10
  • تعداد بازدید : 294
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری دوره آموزشی آموزشی درگاه ملی مجوزها در دامپزشکی خوزستان

ذینفعان دامپزشکی خوزستان در کارگاه آموزشی آشنایی با درگاه ملی مجوزها در جریان آخرین تغییرات سامانه درگاه ملی مجوزها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در راستای آشنایی ادارات  دامپزشکی شهرستان­ها، ادارات ستادی، نظام دامپزشکی و همکاران شاغل در بخش خصوصی با درگاه ملی مجوزها، دوره آموزشی با حضور مدرسین اداره کل امور اقتصادی و داریی استان خوزستان در اداره دامپزشکی استان خوزستان برگزار گردید.   

منصور موسوی نسب مسئول آموزش و ترویج دامپزشکی خوزستان گفت: درگاه ملی مجوزها، سامانه ای است که کلیه مجوزهای اشتغال اعم از فعالیت های دارویی و درمانی، مایه کوبی، مجوزهای بهداشتی خودرو های حمل، مسئولین فنی و به طور کلی، تمام مجوزهای اشتغال دامپزشکی که نیاز به پروانه فعالیت دامپزشکی دارند، می­بایست از مسیر این سامانه صورت پذیرد که نقش بسازیی در تسریع روند صدور مجوزها دارد.

وی در ادامه افزود: به  منظور آشنایی  بیشتر همکاران بخش دولتی و  خصوصی با این سامانه دوره آموزشی با حضور اقای الباجی از کارشناسان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان در محل اداره کل دامپزشکی استان خوزستان برگزار گردید و همکاران شهرستانی و بخش خصوصی  نیز از طریق وبیناری  در این دور ه آموزشی شرکت کردند و در آخر به سوالات  و ابهامات همکاران در این خصوص  پاسخ داده شد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر,آموزش و ترویج
  • کد خبر : 306863
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه