• 1402/06/06 - 06:42
  • تعداد بازدید : 316
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان به عنوان مدیر برتر شهرستان انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، مراسم گرامی داشت هفته دولت و  یادواره شهدای دولت و معرفی مدیران و کارمندان نمونه مسجدسلیمان، با حضور امام جمعه، فرماندار و جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در شهرستان مسجد سلیمان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجد سلیمان ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای مناسبی برای مدیران هستند و داشتن صداقت، و تکریم ارباب رجوع از ویژگی های بارز یک کارمند نمونه است.

سیداحمدی ادامه داد: کارمند نمونه کسی است که برای رضایت خدا و خلق خدا تلاش می کند.

پیمان مولایی فرماندار مسجد سلیمان نیز ضمن تبریک هفته دولت گفت: وظیفه مدیران تکریم ارباب رجوع است. مدیران باید مسئولیت پذیر باشند.

مولایی نظم، امانتداری و پیگیری امور مردم تا حصول نتیجه را از وظایف مدیران عنوان کرد و گفت: کارمندی یک امانت الهی جهت خدمت به مردم در راستای رفاه و ارائه خدمات به شهروندان می باشد.

در ادامه سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) افزود: شاخصه شهید رجایی و شهید باهنر مردمداری بود و اگر می خواهیم در چشم مردم عزتمند باشیم باید جهت حل مشکلات آنان تلاش کنیم.

سردار باقری ادامه داد: عزت در خدمت به مردم است. اگر حرف و عمل ما یکی باشد مردم به ما اعتماد خواهند کرد. باقری ادامه داد:وظیفه همه مدیران جهاد تبیین است و باید به خوبی خدمات نظام را به گوش مردم برسانیم.

وی با بیان این که دولت باید برای معیشت و اقتصاد مردم چاره اندیشی کند گفت: دشمن با حربه دو قطبی کردن در موارد مختلف همچنین پر رنگ کردن مشکلات اقتصادی می خواهد مردم را نا امید کند به همین دلیل مدیران با عملکرد جهادی باید جلو توطئه های دشمنان را بگیرند.

در پایان این مراسم از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان مسجد سلیمان تقدیر شد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,رویداد ها,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 306866
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه