• 1402/07/05 - 11:45
  • تعداد بازدید : 231
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دیدار با خانواده جانباز هشت سال جنگ تحمیلی به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس، اعضای شورای فرهنگی دامپزشکی استان با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس دیدار کردند.

  • به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، اعضای شورای فرهنگی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان همزمان با هفته دفاع مقدس با جانباز 70 درصد سرافراز هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان روز چهارشنبه در دیدار با سلمان علوانی هاشمی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس منجر به تثبیت نظام جمهوری اسلامی و افزایش اقتدار و عزت شد.

عسکری فرد افزود: دفاع مقدس و حضور تمام اقشار مختلف مردم در آن موجب عظمت کشور شد و این عظمت نباید به ویژه برای نسل جدید به فراموشی سپرده شود .

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران و شهدا است و ما میراث دار خون شهدا هستیم چون به برکت خون شهدا ایران اسلامی به جایگاه اصلی خود دست یافته است .

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان نیز ضمن تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به جانبازان و ایثارگران گفت : صبر و بردباری همسران و فرزندان جانبازان و ایثارگران برای ما درس بزرگی است و وظیفه ماست که به تمام امکانات یاد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های این عزیزان را گرامی بداریم و با همه توان به آنان خدمت رسانی کنیم

علوانی هاشمی نیز در این دیدار اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس عاشق امام و رهبرشان بودند و جانفشانی کردند تا زمینه و فرصت برای خدمت مسئولین به مردم فراهم شود.

 در پایان مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با اهداء لوح از ایثارگری و صبر و استقامت این جانباز و خانواده‌ ایشان تقدیر کرد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 307989
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه