• 1402/05/26 - 13:09
  • تعداد بازدید : 196
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی خوزستان استان به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

در پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی خوزستان آمده است؛ بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاوید است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان بشرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهم مّن قضى نحْبه و منْهم مّن ینتظر و ما بدّلوا تبْدیلًا

 

از مومنان مردانی هستند کـه بـه پیمانی کـه با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم بـه راه اند و پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند «سوره احزاب ؛ آیه ٢٣».

26 مردادماه سالروز بازگشت یاران عاشقی است که به عشق پیرجماران، دوران سخت و مشقت بار سالها اسارت را پشت سر گذاشتند و به میهن عزیز اسلامی بازگشتند؛ دورانی که همچون نگینی تا همیشه ی زمان، برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

 اگر پایمردی های آزادگان عزیز ما در زیر شکنجه های دشمن دون صفت نبود، عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران، خدشه دارد می گردید ولی امروز عزت و شرف ملت دست آورد مجاهدت دلیرمردان و آزادگانی است که با تحمل رنج و مشقت اسرات و سر خم نیاوردن در مقابل ستمکاران، حماسه ای آفریدند بی گمان همه آحاد ملت امروز سپاسگزار حماسه آفرینی های آنها می‌باشند و خاطرات به یادمانده روزهای بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی را گرامی می‌دارند.

اینجانب نیز 26 مرداد،که یاد آور روزهای شادی آفرین و لذت بخش آزادی فرزندان برومند ایران اسلامی و فرصتی برای ارج نهادن به مقاومت های بی نظیر آنها در اسارتگاه های مخوف دشمن بعثی است گرامی داشته و به آزادگان عزیز که الگوهای مقاومت و رادمردی ملت فداکار ایران اسلامی می باشند تبریک عرض می نمایم و عزت،سربلندی و تداوم افتخار آفرینی های آنان را از خداوند متعال خواهانم.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 306344
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه