• 1402/01/30 - 10:17
  • تعداد بازدید : 367
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تجلیل از فعالان و خادمان اقامه نماز در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان

از فعالان اقامه نماز در اداره کل دامپزشکی خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تجلیل شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: اهتمام درخصوص تبلیغ، تبیین و ترویج فرهنگ نماز جماعت با محوریت آیات و روایات و دستورات اسلامی وظیفه همگان و رمزسعادت بشریت و نجات جامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، این مراسم با حضور، حجت الاسلام رجب پور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دامپزشکی خوزستان در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار گردید.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اهتمام درخصوص تبلیغ، تبیین و ترویج فرهنگ نماز جماعت با محوریت آیات و روایات و دستورات اسلامی وظیفه همگان و رمزسعادت بشریت و نجات جامعه است.

حجت الاسلام رجب پور با بیان اینکه اشاعه فرهنگ نماز و گسترش فعالیت‌های قرآنی، موجب تقویت روحیه معنوی و رفع ناهنجاری‌ها خواهد شد؛ افزود: نماز وسیله تقرب بنده به خداوند متعال، تجلی روح بندگی و موجب پاکی و طهارت روح و جان انسان هاست و به مثابه شستشوی وجود در چشمه سار زلال عبودیت است که در شبانه روز در پنج نوبت در فریضه نماز صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: ازکسانی که در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در امر اقامه نماز تلاش خالصانه و بدون چشم داشت دارند، صمیمانه قدردانی می کنیم.

در پایان از فعالان فرهنگی در عرصه اقامه فریضه نماز تقدیر ویژه به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 300282
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه