• 1403/01/05 - 14:52
  • تعداد بازدید : 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انجام بالغ بر1800 مورد بازرسی بهداشتی کارشناسان دامپزشکی استان خوزستان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی

مدیرکل دامپزشکیی استان خوزستان گفت: در تعطیلات ابتدایی نوروز بالغ بر 1800 مورد بازرسی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح استان صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: به منظور افزایش و تشدید نظارت‌های بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی مصرفی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی خوزستان با حضور 225 کارشناس بهداشتی و شرعی در سطح استان در حال انجام می باشد.

ناصر عسکری فرد ادامه داد: از اهداف مهم اجرای این طرح می توان به انجام نظارت بهداشتی و شرعی جهت تامین سلامت و امنیت غذایی شهرووندان و مسافرین نوروزی اشاره کرد .

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان هم چنین بیان کرد حفظ بهداشت و سلامت محصولات خام دامی مورد استفاده در محل های تولید و عرضه از اولویت های مهم اداره کل دامپزشکی استان خوزستان بوده و با اعمال نظارت های بهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی در تعطیلات ابتدایی نوروز،بیش از 500 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف انسانی از چرخ مصرف خارج گردید.

شایان ذکر است طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز از 19 اسفند سال قبل آغاز و تا 22 فروردین سالجاری و پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 316879
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه