• 1402/02/18 - 08:45
  • تعداد بازدید : 330
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری اولین جلسه شورای اشتغال دامپزشکی استان خوزستان

اولین جلسه شورای اشتغال دامپزشکی استان خوزستان در سال 1402 برگزار گردید.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان، عملی شدن ظرفیت های شغلی دامپزشکان و پیرا دامپزشکان از طریق هماهنگی های بین بخشی با سایر دستگاههای اجرایی استان.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، اولین جلسه کارگروه اشتغال دامپزشکی خوزستان به ریاست ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار گردید.

ناصری عسکری فرد با اشاره به لزوم ایجاد فرصت های شغلی ثابت و پایدار جهت دامپزشکان و پیرادامپزشکان گفت: با ایجاد کارگروه های مرتبط با حوزه های تخصصی در ادارات ستادی فرصت های شغلی دامپزشکی شناسایی و احصا گردند و از طریق هماهنگی های بین بخشی با نظام دامپزشکی استان و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط می بایست این ظرفیت های شغلی بصورت ثابت و پایدار عملیاتی گردند.

وی با اشاره به ظرفیت های متنوع موجود در استان و ظرفیت سازی مناسب و ایجاد بسترهای جدید در خصوص اشتغال زایی در حوزه دامپزشکی گفت:  با بکارگیری مسئولین فنی بهداشتی در مراکز تحت نظر دامپزشکی استان و انجام این مهم می توان علاوه بر افزایش ضریب اشتغال در حوزه دامپزشکی، نسبت به بالا بردن سطح بهداشت عمومی در جامعه اقدام نمود.

در پایان مقرر گردید ظرف مدت یک هفته دفاتر تخصصی دامپزشکی استان خوزستان با هم افزایی و همفکری نسب به احصا بسترهای جدید شغلی در حوزه دامپزشکی اقدامات لازم را انجام دهند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 301166
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه