• 1402/04/27 - 08:42
  • تعداد بازدید : 533
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر با محوریت ایام محرم و صفر در دامپزشکی خوزستان

مدیرکل دامپزشکی خوزستان: ماه محرم از بزرگترین رویدادهای مذهبی و اجتماعی کشور است و ضرورت دارد درس ها و عبرت های عاشورا و مفاهیم بلند انسانی و الهی واقعه عاشورا به درستی نسل به نسل منتقل شود و ما در این زمینه نهایت تلاش و همت خود را بکارگیریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، جلسه شورای فرهنگی با محوریت برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه های ماه محرم و هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر و با حضور مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان، و اعضای شورای فرهنگی دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان با اشاره به این موضوع که ماه محرم از بزرگترین رویدادهای مذهبی و اجتماعی کشور است گفت: ضرورت دارد درس ها و عبرت های عاشورا و مفاهیم بلند انسانی و الهی واقعه عاشورا به درستی نسل به نسل منتقل شوند و ما در این زمینه نهایت تلاش و همت خود را بکارگیریم.

ناصر عسکری فرد در ادامه با تاکید بر حفظ روش ها و شیوه های سنتی و موثر عزاداری در قالب روضه و منبر، افزود: می توان برای انتقال پیام و مفاهیم بلند عاشورا از روش ها و ظرفیت های جدید نیز بهره برد و از تمام ظرفیت های موجود در خدمت اهداف واقعه کربلا استفاده نمود.

وی گفت: در شرایط حاضر، فضای مجازی در کنار مراسمات حضوری یک ظرفیت بسیار خوب برای تبیین نهضت حسینی و رساندن زینبی وار پیام کربلا به آحاد بشریت است و اگر سلیقه و هنر هم در این راستا به درستی بکار گرفته شوند می توان بیش از بیش برای آگاه سازی نسل جدید از ابعاد عظیم اباعبدالله الحسین (ع) و گسترش اهداف مقدس انقلاب اسلامی در سراسر جهان و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت اقدام نمود.

در پایان  جلسه اعضای شورا فرهنگی پیشنهادات خود را برای باشکوه تر برگزار کردن ماه محرم نقطه نظرات خود را بیان کردند و در این ارتباط به بحث و تبادل نظر پرداختند.

هم چنین احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر توسط مدیرکل دامپزشکی استان و دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر دامپزشکی به اعضای این ستاد اعطا گردید.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات
  • کد خبر : 305026
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه