• 1401/12/06 - 09:54
  • تعداد بازدید : 309
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضور اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته

در این نمایشگاه 82 واحد تولیدی، بازرگانی و دانش بنیان از سراسر کشور آخرین دستاوردها و فناوریهای نوین و دانش بنیان خود را در زمینه کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشک استان خوزستان، آیین افتتاح  یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته با حضور رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان، ریاست جهاد کشاورزی استان، مدیر کل دامپزشکی استان و سایر مدیران دستگاههای مرتبط در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.

در این نمایشگاه  82 واحد تولیدی، بازرگانی و دانش بنیان از سراسر کشور آخرین دستاوردها و فناوریهای نوین و دانش بنیان خود را در زمینه کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته  را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

 

شایان ذکر است  در این نمایشگاه، مهمترین فعالیت های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در حوزه های دفاتر تخصصی مرتبط  در حال ارائه است که در همین راستا و جهت آشنایی بازدید کنندگان از فعالیت های دامپزشکی استان و آشناییبا  اهمیت بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و بیماریهای واگیر دار دامی دامپزشکی استان نسبت به توزیع بروشور، کاتالوگ، برپایی میز خدمت با حضور کارشناسان دامپزشکی استان را در دستور کار خود قرار داده است.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 297749
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه