• 1401/12/06 - 15:23
  • تعداد بازدید : 395
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تجلیل از جانبازان شاغل در اداره کل دامپزشکی خوزستان

عسکری فرد سرپرست دامپزشکی استان خوزستان از جانبازان شاغل در اداره کل دامپزشکی استان به مناسبت به فرا رسیدن ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز تجلیل به عمل آورد.

سرپرست دامپزشکی استان جانبازان و عموم ایثارگران را اسوه گان جامعه برشمرد و افزود: ترویج و گسترش بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری بسیار مهم و کار ساز و از وظایف همه ما و خصوصا یادگاران دوران دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، سرپرست اداره کل دامپزشکی استان در مراسم تقدیر از جانبازان شاغل در دامپزشکی استان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه خصوصا ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز با اشاره به حضور و اشتغال خانواده محترم ایثارگران در دامپزشکی استان افزود: مفتخریم که در بین همکاران خدوم ما از فرزندان شهدا، آزادگان سرافراز ،جانبازان غیور ،برادران و خواهران شهدا ، فرزندان جانبازان و از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند و به مصداق یادگاران دوران ایثاروشهادت الگوی سایر همکاران هستند .

عسکری فرد افزود: شان راستین ایثار و استواری بر شانه های سترگ میهن اسلامی با نامهایی آراسته است که در راه استقلال و امنیتش، جان خویش را نثار کردند. بی تردید حدیث این وارستگی، نسل به نسل، بالندگی و بزرگی می آفریند.

سرپرست دامپزشکی استان جانبازان و عموم ایثارگران را اسوه گان جامعه برشمرد و افزود: ترویج و گسترش  بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری بسیار مهم و کار ساز و از وظایف همه ما و خصوصا یادگاران دوران دفاع مقدس است و یقینا با روحیه ایثارگری و جهادی کارها بهتر و سریعتر به نتیجه خواهد رسید و جامعه امروز ما نیازمند این تفکر و حرکت براساس این معیار و شاخص است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و گل از جانبازان این اداره کل قدردانی گردید.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 297779
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه