• 1402/05/17 - 08:00
  • تعداد بازدید : 377
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با صدور پیامی ، فرا رسیدن هفدهم مرداد « روز خبرنگار » را به تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه ای تبریک و از زحمات و خدمات آنان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان ، در پیام تبریک ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان آمده است : روز خبرنگار، روز تکریم صاحبان اندیشه و قلمی است که با آزادگی برای توسعه و تعالی ایران عزیز تلاش می کنند.

شهدای عرصه خبر و در راس آنها شهید صارمی بهترین الگو برای صداقت، امانتداری و پاسداری از ارزشهای انسانی هستند. جامعه خبرنگاران عزیز با پیروی از این شهدای گرانقدر می توانند راه دشوار و سنگین آگاهی بخشی و رسالت خطیر خبرنگاری را طی نمایند. بی شک دستیابی به قله های توسعه جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد.

 اینجانب این روز را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاش های خبرنگاران ، که سهمی ارزنده در بر افروختن چراغ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه دارند ارج نهاده و از همکاری های صمیمانه و همیشگی فعالان رسانه ای با اداره کل دامپزشکی استان خوزستان قدردانی می نمایم و از خداوند متعال ، تندرستی ، موفقیت و سربلندی را در تمامی عرصه های زندگی و حرفه خبرنگاری آرزومندم .

 

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 305866
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه