• 1400/08/19 - 10:24
  • تعداد بازدید : 868
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان از نظام دامپزشکی استان

در راستای همکاری های بین بخشی مدیر کل دامپزشکی خوزستان از ساختمان جدیدی نظام دامپزشکی استان خوزستان بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در این بازدید دکتر کنار کوهی مدیر کل  دامپزشکی استان به تعامل، همکاری و همگرایی بوجود آمده فی ما بین سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط بوجود آمده ضروری است از این تعامل در جهت رفع مشکلات حوزه دامپزشکی با همکاری و همفکری هر دو سازمان کمال بهره برداری را بعمل آید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان دارای پتانسیل های بالایی در حوزه دامپزشکی است لازم است کلاس های آموزشی تخصصی و کارگاه های تخصصی بیشتری برای دامپزشکان فعال در این حوزه با همکاری دو سازمان برگزار گردد و وجود هماهنگی بین بخشی اداره کل با نظام دامپزشکی استان خوزستان را عاملی برای همفکری و همیاری و پیشبرد و پیشرفت خدمات دامپزشکی به عموم مردم در استان دانست.

در ادامه کنار کوهی فضای ایجاد شده بین دو سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور را، فضایی همراهی و تعامل هر چه بیشتر خواند و تصریح کرد:  این فضای همکاری و تعامل باعث پیشرفت امور و رفع هر چه بیشتر مشکلات و چالش های موجود در حوزه دامپزشکی شده است.
در پایان مدیر کل دامپزشکی استان گفت: این جلسات می تواند مجمع مهم و الگوی مهم برای تقویت همکاری و تعاملات، رسیدن به شیوه های مشترک برای پیشبرد امور و تنظیم دستورالعمل ها، ضوابط و رفع اشکالات و همکاری بیشتر باشد که نفع آن برای همکاران حرفه دامپزشکی و همچنین برای کشور است.

لازم به ذکر است نظام دامپزشکی در حال حاضر بعنوان یکی از تشکل های تاثیر گذار در زمینه رسیدگی به امورات مختلف همکاران بخش خصوصی و صدور مجوزهای فعالیت در موارد دارو و درمان می باشد که نقش مهمی در پیشبرد فعالیتهای دامپروری و دامپزشکی ایفاد می نماید که با استقرار در مکان جدید شاد فصل تازه ایی در این زمینه خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار بخش خصوصی,اسلایدر قرنطینه
  • کد خبر : 278805
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه