• 1402/07/10 - 14:33
  • تعداد بازدید : 291
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری مراسم میلاد حضرت محمد (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان

به مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم جشنی در محل نمازخانه اداره کل دامپزشکی استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، به مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم جشنی در محل نمازخانه اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با حضور مدیرکل دامپزشکی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی و کارکنان شاغل در دامپزشکی استان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دغاقله ضمن تبریک فرا میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام و ولادت امام صادق (ع) عنوان نمودند: خداوند هرگز از هدایت بشر غفلت ننموده است و وجود پر برکت پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین از جمله بزرگترین نعمت هایی است که خداوند متعال برای هدایت انسانها قرار داده است.  

ایشان در ادامه با اشاره به هدف نهایی انسانها اظهار داشتند: وقتی خداوند متعال انسان را آفرید، هدف گذر از دنیای مادی و حرکت به سوی برزخ و نهایتاً حرکت به سمت قیامت بوده است. خداوند متعال پیامبر و ائمه معصومین را به عنوان راهنما و کنترل انسانها در این مسیر قرار داده تا آنها با پیروی از قرآن کریم که قانون همه ما انسانها می باشد این وظیفه را به سرانجام برسانند. 

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 308267
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه