• 1402/10/16 - 15:52
  • تعداد بازدید : 294
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از رئیس هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد گزینش

به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل نهاد گزینش، مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان از رئیس هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل نهاد گزینش، مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان، با رئیس هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به تخصصی بودن کار سازمان دامپزشکی گفت: نیروی انسانی در هر سازمان مهمترین سرمایه آن محسوب می شود و  وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص مهمترین مولفه موفقیت هر سازمان است.

وی افزود: منطبق بودن صلاحیت های فردی با صلاحیت های مورد انتظار سازمانی در داوطلبان ورود به دستگاه های اجرایی در بدو استخدام و نیز برای بکارگیری در پست های مدیریتی از ضروریاتی است که هسته گزینش نقش مهمی در آن دارد، لذا جا دارد از زحمات موثر مجموعه هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان که همکاری شایسته ای با اداره کل دامپزشکی استان در این خصوص داشته است تقدیر و تشکر نمایم.

 در ادامه تورج ظاهری رئیس هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز با اشاره به اقدامات این واحد در سال های اخیر گفت: هر چه نیروهای یک سازمان بهتر و توانمندتر باشند قطعا در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف آن سازمان موفق تر خواهند بود بنابراین تلاش می کنیم بهترین نیروها را برای سازمان گزینش کنیم.

در پایان این دیدار به منظور قدردانی از تلاش های کارکنان هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از سوی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول واحد گزینش اداره کل دامپزشکی، مدیرکل دامپزشکی استان را در این دیدار همراهی می کردند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,رویداد ها,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 313202
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه