• 1398/03/07 - 08:51
  • تعداد بازدید : 436
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

توقیف یکدستگاه خودروی حمل غیر مجاز گوشت قرمز تازه در دزفول

رییس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول با اعلام این خبر افزود : پیرو گزارشات واصله و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و دامپزشکی شهرستان شوش یک دستگاه خودروی سواری که اقدام به حمل 25 راس دام سبک (بز) کشتار شده در کشتارگاه دام بصورت غیربهداشتی و غیرمجاز بدون گواهی حمل بهداشتی به شهرستان دیگری منتقل می‌گردید ضبط و توقیف و به مراجع قضائی معرفی گردید

دکتر محسن ورجاوند بیان کرد : پس از توقیف خودرو مذکور لاشه های ضبط شده به کشتارگاه دام دزفول عودت داده شد و جهت بررسی مجدد سلامت لاشه ها بازرسی کامل از آنها انجام شد و خودرو مذکور به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شد .

دکتر ورجاوند اظهار نمود: حمل و نقل لاشه ها و گوشت گرم و کلیه فرآورده های خام دامی تازه و منجمد باید با خودروهای سردخانه دار دارای پروانه بهداشتی از اداره دامپزشکی انجام گیرد تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد .

رئیس اداره دامپزشکی دزفول از کلیه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده حمل و نقل لاشه توسط خودروهای شخصی و یا وانت بار مراتب را سریعاً به اداره دامپشکی و یا نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 شهرستان دزفول دارای تعداد 62 خودرو ویژه حمل فرآورده های خام دامی تازه و منجمد دارای پروانه بهداشتی بوده و جهت حمل و نقل بهداشتی اینگونه فرآورده ها هیچگونه کمبودی وجود ندارد .

دکتر محسن ورجاوند در پایان از همکاری بموقع اداره دامپزشکی شهرستان شوش تقدیر و تشکر بعمل آورد .

  • گروه خبری : اخبار اصلی
  • کد خبر : 132921
کلمات کلیدی
لینک کوتاه