• 1402/07/13 - 20:13
  • تعداد بازدید : 408
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت گرامیداشت ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی

«دامپزشکی» نقطه تلاقی محورهای بهداشت عمومی و اقتصاد جامعه است.

روز دامپزشکی، فرصتی است که عموم مردم از دامنه بیکران خدمات و فعالیت های جهادگرانه دامپزشکان و کارکنان خدوم و زحمتکش دامپزشکی بیش از پیش آگاهی یابند.

دامپزشکان علاوه بر تلاش مؤثر در جهت کاهش آلام حیوانات، در حوزه پیشگیری از وقوع بیماری های مشترک بین انسان و دام، در صف اول مسئولیت قرار دارند.

«دامپزشکی» نقطه تلاقی محورهای بهداشت عمومی و اقتصاد جامعه است. تأمین امنیت غذایی همراه با سلامت و ایمنی غذا، از ارکان امنیت ملی در جوامع بشری قلمداد می شود و آمادگی در مقابل بروز بیماری های نوپدید و جلوگیری از شیوع بیماری های دامی در هر کشوری، بی شک از ارکان اقتدار ملی آن کشور محسوب می شود؛ اینجاست که دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی به عنوان پاسداران امنیت غذایی جامعه، نقش تعیین کننده ای دارند.

این روز ملی باید بهانه ای شود برای اینکه هر سال، رویکردها و تحولات جدید عرصه سلامت و امنیت غذایی جامعه از منظر دامپزشکی، بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت این روز مهم به همه دست اندرکاران، وظیفه خود می دانم از زحمات و تلاش های مجاهدانه همه کارکنان شریف و گمنام دامپزشکی که با حداقل امکانات، در تمام شهرها و روستاها و دور افتاده ترین نقاط به بهترین شکل در حال خدمت رسانی و انجام ماموریت ها و وظایف محوله هستند تشکر و قدردانی نمایم.

 امیدوارم در گام های نهایی تا رسیدن به قله عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 308388
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه