• 1400/02/31 - 14:53
  • تعداد بازدید : 628
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان صورت پذیرفت

مصاحبه تخصصی مشاغل عمومی رشته های حسابداری،برنامه نویسی سیستم و کارشناس امور اداری در هشتمین آزمون استخدامی فراگیر سال 1399

مهندس میرزاده رئیس امور اداری دامپزشکی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: مصاحبه رشته ی مشاغل عمومی در روزهای پنچ شنبه و جمعه بصورت وبینار و با محوریت سازمان دامپزشکی کشور در حضور مسئول حراست، معاونت توسعه ومنابع انسانی دامپزشکی استان خوزستان و نماینده مدیریت برنامه ریزی استان در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان خوزستان برگزار گردید.

میرزاده در ادامه افزود: در این مصاحبه که در روزهای پنچ شنبه و جمعه در مورخ 1400/02/30 و 1400/02/31 برگزار گردید در مجموع  14نفر از پذیرفته شدگان در هشتمین آزمون استخدامی فرار گیر سال 99 جهت پست های مورد نیاز اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به رقابت پرداختند.

وی  گفت: در شروع این آزمون کلیه پروتکلهای بهداشتی در این مصاحبه رعایت و در بدو ورود از طریق اپلیکیشن ماسک وضعیت سلامتی پذیرفته شدگان بررسی گردید.

رییس اموراداری دامپزشکی استان خوزستان همچنین اعلام کرد ادامه مصاحبه ی تخصصی مشاغل تخصصی در رشته های کاردان دامپزشکی و دامپزشک و کارشناس مبارزه با بیماریها  روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۹  برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اطلاعیه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 274075
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه