• 1402/10/05 - 12:22
  • تعداد بازدید : 190
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیانیه اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در پی شهادت سردار سید رضی موسوی

اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در پی شهادت سردار دلاور سید رضی موسوی بیانیه ای صادر کرد

در بیانیه اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی آمده است : زینبیه دمشق شاهد عروج رزمنده ای دلیر و فرمانده ای رشید و یکی از تربیت یافتگان مکتب حضرت روح الله بود که در لبنان و سوریه رکنی ثابت برای دفاع و حمایت از مقاومت بود.

و اما بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و سردار دلاور سید رضی موسوی را که یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار بود را به شهادت رساند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی شک، شهادت آنها نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

این بیانیه خاطر نشان می کند: شهادت این سردار دلاور اسلام را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌کنیم یقینا جاری شدن خون پاک و مطهر این سرداران دلاور، نوید تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مظلومان، نابودی اسراییل و قطع دست آمریکای جنایتکار از منطقه است.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,رویداد ها,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 312557
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه