• 1403/02/10 - 13:25
  • تعداد بازدید : 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان از رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اهدا لوحی از رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجدسلیمان بمناسبت همراهی در دومین دوره جشنواره طعم کتاب با عشایر تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، عباس حسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از هوشنگ شرفی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان بمناسبت همراهی و همکاری در دومین دوره جشنواره طعم کتاب با عشایر تقدیر نمود.

در متن تقدیر نامه عباس حسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان آمده است:

جناب آقای هوشنگ شرفی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان

کوشش برای ساخت ایرانی آباد، هدفی است که از مسیر تعلق خاطر به سرنوشت همدیگر و هم میهنان می گذرد. ماهم سرشت و هم سرنوشتیم و نشسته بر سفره ی وطن.

به مهر هم دست و هم داستان شدیم تا راه تازه ای برای آبادانی اندیشه یکدیگر بسازیم. دراین نگاه، اقشار مختلف جامعه، یک معنانید، در قالب ها و واژه های متنوع و متفاوت که آن هدف عالی جز با یکسانی و یگانگی در ارائه خدمات فرهنگی به این تنوع اجتماعی محقق نخواهد شد.

جشنواره طعم کتاب با عشایر حرکتی است با هدف توزیع عادلانه فرهنگی که توفیق آن وابسته است به یاری شما که کمر همت بستید و پای به راه همدلی نهادید و کوله بار کلمات را تا سفره ی صفا  و چادر اخلاص عشایر رساندید.

با این نگاه بر خود فرض می دانیم که از همراهی و همکاری شما در اجرای دومین دوره جشنواره کتاب با عشایر قدردانی نماییم؛ بدان امید که محصول تپش قلب و تکاپوی قدم شما، به لطف ایزد منان، بستر سعادت جان و سلامت جسمتان باشد.

عباس حسین زاده

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان

  • گروه خبری : اخبار اصلی,رویداد ها,تبریک و تسلیت,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 318544
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه