• 1400/10/13 - 13:25
  • تعداد بازدید : 797
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی در دامپزشکی خوزستان

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها ، شهیدحاج قاسم سلیمانی در اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان،  آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه بهمراه مدیر کل دامپزشکی استان در محل نمازخانه اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور کارکنان اداره کل دامپزشکی استان همراه بود ،حجت السلام بداوی نماینده ولی فقیه در دامپزشکی استان خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه این شهید والامقام اظهار داشت: شهید سلیمانی یک نظامی در تراز جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: نام ایشان در میدان جنگ لرزه به اندام دشمن می انداخت، حال آنکه ایشان در شب یک عابد و زاهد مشغول عبادت بودند.

بداوی شهادت  ایشان را یک ضایعه سخت و سنگین برای نظام اسلامی و محور مقامت دانست و گفت: با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سردار سلیمانی الگوی بین المللی مقاوت بود که امنیت را نه تنها برای کشور خودمان بلکه تا کیلومترها آن طرف تر در مرزهای محور مقاومت ایجاد کرده بود.

نماینده ولی فقیه در دامپزشکی خوزستان شهید سلیمانی را مصداق عینی و واقعی یک فرد انقلابی دانست و گفت: ایشان در توسعه و صدور انقلاب، ایجاد امنیت و انسجام در محور مقاومت با روحیه ای عملگرا و به دور از شعار فعالیت می نمود.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,بسیج,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 280489
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه