• 1400/03/05 - 09:44
  • تعداد بازدید : 468
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
برگزاری جلسه شورای مرکزی پایگاه مقاومت امام حسین ( ع ) بسیج کارکنان اداره کل دامپزشکی استان خوزستان

اولین جلسه شورای پایگاه مقاومت شهید مقاومت امام حسین ( ع ) بسیج کارکنان اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با حضور دکتر عبدالحسین کرمی زاده فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل دامپزشکی خوزستان و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، دکتر کرمی زاده در جمع اعضای شورای حوزه مقاومت اما حسین ( ع ) دامپزشکی خوزستان در سخنانی با تاکید بر نقش اثرگذاری بسیج در جامعه، تصریح کرد: یک فرد بسیجی در وهله اول باید نقش خود را ترسیم کند و رسالتش را بداند.

وی با بیان اینکه آنچه که به جا می ماند اثرگذاری فرهنگی حضور مطلوب بسیجیان درجامعه است، خطاب به کارکنان بسیجی اداره کل دامپزشکی گفت: شما عزیزان به عنوان یک نیروی بسیجی در این سازمان رسالت مهمی دارید و مهمتر آنکه امروز امانتدار فرهنگ انقلاب اسلامی می باشید و به عنوان نمونه یک فرد بسیجی، ویژگی های رفتاری و گفتاری منحصر بفرد اسلامی را در صحنه های مختلف و جامعه داشته باشید.

در این جلسه طبق چارت تشکیلاتی پایگاه مقاومت بسیج کارمندان، اعضا اصلی مشخص گردیدند که در این جلسه مقرر گردید که اعضا بسیج با همکاری و همدلی یکدیگر بسیج را به معنای واقعی در دامپزشکی خوزستان نمایش دهند

  • گروه خبری : اخبار اصلی,بسیج,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 274204
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه