• 1399/12/11 - 13:16
  • تعداد بازدید : 997
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در راستای خدمات اداره کل دامپزشکی استان به مناطق کم برخوردار و محروم استان خوزستان صورت پذیرفت

رزمایش واکسیناسیون دامهای سبک و سنگین دهستان های هدف و محروم توسط اداره کل دامپزشکی استان خوزستان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج )

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان رزمایش واکسیناسیون دامهای سبک و سنگین دهستان های هدف و محروم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) و اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با حضور دکتر مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان و سردار معین پور فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) خوزستان بصورت همزمان و ویدیو کنفرانس در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) استان خوزستان  در مورخ 1399/12/11 برگزار گردید.

در ابتدای این رزمایش دکتر مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان گفت: امیدواریم که با کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) و نیروهای بسیج بتوانیم با توان بیشتر به مناطق محروم و کم برخوردار استان خدمات ارائه دهیم که این امر موجب به روند رشد و اقتصاد پویای صنعت دامپروری در این مناطق می گردد و باید این را در نظر داشته باشیم که هر چقدر برای عشایر هزینه گردد باعث حفظ سرمایه دامی و رونق تولید در کشور می شود .

مصطفی کنار کوهی افزود: حفظ سرمایه های دامی باعث ایجاد رونق  و پایداری اقتصادی دامداران می گردد که با توجه به کمبود نیرو در اداره کل دامپزشکی استان با کمک نیروهای بسیجی می توان به بهترین نحو ممکن خدمات دامپزشکی از جمله ایمن سازی، بیماری یابی و آموزش را به دامداران در مناطق کم برخودار و جامعه هدفمان ارائه نمود.

کنار کوهی افزود اداره کل دامپزشکی استان یک مجموعه کاملا علمی و اجرائی است که با حفظ پروتکل ها و دستور العمل های موجود باعث تامین بخشی از امنیت غذایی و سلامت جامعه می گردد.

وی در انتها افزود: امیدواریم در افق نه چندان دور شاهد همکاری های بیشتری با قرارگاه سازندگی سپاه حضرت ولی عصر ایجاد گردد و بتوان خدمات دامپزشکی بدون منت را به جامعه روستایی و عشایری استان ارائه نمود.

در ادامه این رزمایش سردار معین پور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل دامپزشکی استان گفت: بسیج دارای توانمدیها و پتانسیل بسیار بالایی می باشد که میتوان برای باز کردن گره های بزرگ  از این ظرفیت و انرژی پایان ناپذیر در تمام حوزه ها بخصوص حوزه دام استفاده کرد.

سردار معین پور افزود: با کمک و همراهی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان می توان خدمات استراتژیک در زمینه حفظ و نگداری دام از جمله واکسیناسیون، درمان و بیماری یابی را در دامهای مناطق هدف انجام داد که موجب خوشحالی و دلگرمی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه می گردد و ابراز امیدواری نمود که اینکار می تواند یک الگو و تسری برای سایر ادارات باشد.

وی در ادامه گفت: حمایت از قشر ضعیف و محروم جامعه بخصوص دامداران از اهداف بسیج است که در همین راستا با کمک اداره کل دامپزشکی استان خوزستان می توان این سرمایه گرانبها را حفظ کرد و موجب پیشرفت و رونق در جامعه روستایی و عشایریی محروم استان گردد.

شایان ذکر است که این رزمایش در پنچ منطقه محروم استان شامل بخش حتی شهرستان لالی، بخش سوسن شرقی شهرستان ایذه، بخش حسینی شهرستان شادگان، بخش شعیبیه شهرستان شوشتر، بخش جهاد عشایر شهرستان حمیدیه و بخش احمد فداله شهرستان دزفول بمدت دو هفته و با پوشش واکسیناسیون کامل دامهای سنگین و سبک صورت می پذیرد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,انتصابات,بسیج,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 272009
کلمات کلیدی
حسین شانه سازان

حسین شانه سازان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه